formy reklamy ambientowej

formy reklamy ambientowej

Funkcją prawa karmy w hinduizmie

Wszystkie doktryny religijne, zwłaszcza teorie na temat duszy, są sprawy związane z temperamentem. Wyścig z większą siłą woli i więcej radości w życiu mógłby stwierdzić, że dusza jest jeden czynnik, który może stanąć pośród jędrne i niewzruszonej strumień okoliczności. Inteligentny, lecz biernym Hindu widzi wyraźnie, że niezależnie od złudzenia dusza może mieć, to naprawdę przechodzi jak wszystko inne i nie ostoi się w jednym pobytu. On jest skłonna myśleć nie jako stworzone z narodzinami ciała, ale jak kropla wyciągnąć z jakiegoś oceanu, do którego jest przeznaczony do powrotu.

Z reguły uważa się, że jest nieśmiertelna, ale on nie zwiększać lub wartości osobowości w naszym rozumieniu. W poprzednich wcieleń on już bardzo wiele osób, a on będzie wielki wiele innych. Cokolwiek może być nić między tymi bytami Nie jest indywidualność. A czego pragnie nie jest wieczne aktywność osobista, ale nieprzerwany odpoczynek w których osobowość, nawet jeśli ma się utrzymywać, może mieć niewielkie znaczenie.

Charakter kolejnych występach lub kamienicach duszy jest określona przez prawo karmy, która jeszcze bardziej niż reinkarnację jest podstawą indyjskich wyobrażeń o wszechświecie. Karma jest najbardziej znany jako okres buddystów, którzy są w dużym stopniu odpowiedzialne zarówno za definicję i szerokiego rozpowszechniania doktryny. Ale pomysł jest Brahmanic jak buddysta i występuje w dobrze znane fragmenty Upaniszady, gdzie jest ustanowione, że jako człowiek działa tak, on będzie w następnym życiu.

Słowo (co oznacza po prostu akt) jest akceptowane skrót doktryny, że wszystkie czyny przynoszą od sprawcy jest dokładnie proporcjonalnego konsekwencje zarówno w tej egzystencji, lub częściej, w przyszłym urodzeniu. Pod koniec życia człowieka jego charakter i osobowość jest praktycznie sumą swoich czynów, a gdy znikną okoliczności zewnętrznych, takich jak doczesnej pozycji, dusza pozostaje, ale nic z tych aktów i charakteru one utworzone, ponieważ w języku Indian, owoc życia i to właśnie te akty i ta postać które określają swoją kolejną kamienicę. To kamienica jest po prostu w domu, które może zajmować na podstawie konfiguracji i właściwości, które zostały indukowane w sobie. Nie mogę narzekać.

Aby dowiedzieć się więcej na temat buddyjskich nauk i przekonań, może być zainteresowany w moim E-eBook „buddyzmu dla niebuddyjskich Layman”

Znajdziesz tu również wiele darmowych artykułów o buddyjskich nauk, wierzeń i praktyk w moim miejscu: Buddyzm Through buddyjskich Eyes

Artykuł dzięki: